maanantai 31. lokakuuta 2011

Myöhäinen lauantai :)







Joo vähän myöhässä.. :D kun siis niin kuvat on lauantaina otettu, kun oltiin Lumin kans tutustumassa turisteina, meidän pääkaupuunkiimme Helsinkiin. :) Sieltä sitte ku saatoin Lumin junalle nii huomasin, et tosta lähtis ic Ouluun Riihimäen ja Tampereen kautta.. Noh pistimpä äitille tekstarin, että meenkin Jussille yöks ja päätin olla Jussille asiasta ihan hyshys.. :)

Mahtava reissu hämeenlinnassa! Tilattiin pari viikkoo sitte huiveja netistä ja sain ne eilen :) ihahahahuu :D Olin vähä kikseis sovittelee niitä :D

Ja sitte vielä semmone, et mun facebook ei oo toiminu parii viikkoon ja eilen se TOIMI olin iha, et BILEET, mut arvatkaa toimiiko enää tänää...? I don`t thinks so :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti