maanantai 14. marraskuuta 2011
Päivän sana... Luottamus
Kuva kertoo jo aika paljon fiiliksistä, mutta siis, mulle ja jussille tuli eilen (13.11) yheksänkuukautta <3
Oh no... I`m in love :)
Tämä kaikki kyllä rikkoo elämän kahta sääntöö, joita noudattamal pääse helpolla.
1.Älä luota kehenkään muuhun, kuin itseesi.
2.Jos rikoit ensimmäistä sääntöä, ei se mitään, mutta älä vaan rakastu keheenkään.
Oikeesti luottamus, ei pitäis olla nii hirveen vaikee asia pitää sisällä sen mitä toinen on sulle kertonu, ja kun se ei vielä ole mitään maailmaa mullistavaa. Miks pitää kertoo toisten jutut eteenpäin? Siis mitä sä itse hyödyt siitä, että kerrot toiselle jotain, mikä sulle on kerrottu luottamuksella? Just ku luulee et joku ansaitsee sun luottamuksen, se pettää sen. MAHTAVAA! Antakaa aploodit itsellenne jos harrastatte luottamuksen pettämistä!
-Kiti kiittää ja kuittaa-
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti